• Escoltar

Internet Interdisciplinary Institute (IN3) Notícies

26/06/2017

Per què no hi ha més dones STEM? GENTIC presenta aspectes clau en una nova publicació

La presentació del llibre tindrà lloc el dimecres, 28 de juny, a les 19:00 hores, en l’Espai Fundación Telefónica (C/ Fuencarral, 3 Madrid). En l’acte intervindrà la investigadora principal del projecte, Milagros Sáinz, amb Ángela Paloma Martín, assessora política i experta en lideratge femení i comunicació de gènere, la periodista Sonsoles Ónega i David Tomás, cofundador i CEO de Cybercick.

Més informació i reserva d’entrades en la pàgina de Fundación Telefónica.

22/06/2017

S'inaugura el Cicle de Seminaris Interdisciplinaris de l'IN3

Aquest cicle de seminaris de caire informal pretén trencar amb la dinàmica seriosa d'aquest tipus d'activitats, així com promoure el team building i l'intercanvi entre grups de recerca de diverses disciplines en un ambient distès.

20/06/2017

Àngel A. Juan, guardonat amb el Premi Luis Azcárraga 2017

Dotat amb 12.000 euros, aquest guardó es concedeix cada any a aquells estudis, treballs o projectes que constitueixin una contribució singular pel transport aeri.

19/06/2017

Rols de gènere en l'elecció d'estudis

El grup de recerca en Gènere i TIC (GENTIC), estudia la influència del sexisme i dels rols de gènere en les eleccions acadèmiques i professionals d’adolescents i joves i en la percepció que tenen de les seves pròpies competències.

Què tenen a veure els #estereotips de #gènere amb la motivació acadèmica i l’elecció d’estudis? GENTIC ho explica en aquesta infografia. #researchUOC

Per saber-ne més: http://gender-ict.net/rri/dissemination-and-education-activities/communication-to-stakeholders/gender-roles-in-study-choices/

16/06/2017

Neix LaT, el Laboratori de tecnopolítiques pel bé comú

El passat 1 de juny, va obrir les seves portes LaT, el Laboratori de Tecnopolítiques pel Bé Comú, amb l'objectiu de convertir-se en un lloc de trobada i referència per a persones, projectes i comunitats de recerca i tecnologia amb una visió crítica i una orientació al bé comú.

19/05/2017

Convocatòria d'article. «La nova era del populisme? Perspectives teòriques, empíriques i comparatives»

Revista CIDOB d'Afers Internacionals nº. 119

Coordinadors del monogràfic: Camil Ungureanu (Universitat Pompeu Fabra, Barcelona) i Ivan Serrano (Universitat Oberta de Catalunya).

09/05/2017

Mayo Fuster participa al Share2017 de Nova York

L'investigadora, que dirigeix el grup de recerca Dimmons, ha estat convidada a participar com a ponent al "Share. The Sharing Cities Summit", que s'ha celebrat 17, 18 i 19 de maig a Nova York. Es tracta d' una trobada entre ciutats, organitzada per l'ajuntament de Nova York sobre polítiques d'economia col.laborativa.