27/11/18 · Institucional

Els graduats de la UOC, els més satisfets amb la Universitat

Segons l'estudi de l'AQU a gairebé 17.000 titulats, la UOC treu la puntuació més bona en relació amb el grau de satisfacció de l'alumnat
Foto: UOC

La UOC és la universitat catalana més ben avaluada per part de la comunitat alumni. Així ho constata la primera enquesta sobre la satisfacció dels graduats i les graduades de les universitats catalanes que ha dut a terme l'AQU amb dades referents als anys 2015, 2016 i 2017. La puntuació més alta pel que fa al grau de satisfacció de l'ensenyament ofert, de l'aprenentatge adquirit, del suport rebut, de la tasca docent i amb la titulació triada se l'emporta la UOC. Constaten que el 90% de l'alumnat que ha acabat un grau a la UOC tornaria a triar la mateixa universitat si volgués tornar-se a formar.

Per a fer aquest estudi, l'AQU ha enquestat 16.736 persones graduades de les promocions del 2015, el 2016 i el 2017 i de les universitats de Barcelona, l'Autònoma de Barcelona, la Politècnica de Catalunya, la Pompeu Fabra, la de Girona, la de Lleida, la Rovira i Virgili, l'Oberta de Catalunya, la de Vic - Universitat Central de Catalunya i l'Abat Oliba CEU. Les dades obtingudes es mostren en relació amb quinze graus, que en el cas de la UOC constaten el que mostra la infografia.

Veure més sobre Institucional