19/3/20 · Institucional

La UOC participa en UNIferia, una fira virtual d'educació per a futurs universitaris

Foto: UOC

Les dotze universitats catalanes han decidit impulsar la plataforma virtual UNIferia arran de l’ajornament per motius de seguretat sanitària del Saló de l’Ensenyament. D’aquesta manera, els estudiants de secundària del país podran trobar en un sol lloc informació sobre el ventall de graus i centres als quals poden optar per accedir als estudis universitaris. A més de la UOC, la plataforma està integrada per la Universitat Abat Oliba CEU, la UAB, la UB, la UdG, la UdL, la UIC Barcelona, la UPC, la UPF, la URL, la URV, i la UVic-UCC.

L’edició especial per als graus de les universitats catalanes de la UNIferia estarà activa del 19 al 21 de març al lloc web www.graus.uniferia.org. Tindrà un format responsiu i adaptable a dispositius mòbils, i a més durant aquests dies, a través dels canals de xat, es donarà atenció i orientació personalitzada als futurs universitaris sobre les titulacions de grau, els sistemes d’accés i de formalització de matrícula, les possibilitats d’ajuts i beques per a l’estudi, i les opcions de mobilitat internacional de cada universitat. Tot i això, la informació restarà disponible i es podrà consultar al mateix lloc fins al mes d’octubre. A més, en el punt d’informació principal de la plataforma, els usuaris trobaran dades generals sobre el sistema universitari català, així com un cercador per a localitzar els diferents títols de les universitats participants a la fira.

L’estand virtual de la UOC

La UOC proporcionarà informació a través d’aquest estand virtual de 10 a 14 h i de 15 a 19 h. Els joves que vulguin xatejaran amb tècnics de la Universitat, que els resoldran dubtes i els explicaran com s’estudia a la UOC.

La UOC ofereix 25 graus online de nou àmbits de coneixement: Arts i Humanitats; Ciències de la Salut; Comunicació i Informació; Dret i Ciències Polítiques; Disseny, Creació i Multimèdia; Economia i Empresa; Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació; Psicologia i Ciències de l’Educació, i Turisme.

Sobre UNIferia

UNIferia és la fira virtual creada per la CTUE Universidades Españolas que té per objectiu difondre la informació sobre l’oferta acadèmica dels estudis de grau i de màster de les universitats de l’àmbit estatal i de la qual ja se n’han fet dues edicions. En aquest cas, es tracta d’una edició especial per als graus de les universitats catalanes.

Veure més sobre Institucional