El Consell Alumni debat les línies i els objectius del nou programa UOC Alumni
03/03/2022
La importància de continuar connectats i col·laborar amb els graduats i graduades i la definició de la nova proposta de valor de la UOC Alumni són algunes de les reflexions sorgides de la reunió.

El divendres, 18 de febrer, va tenir lloc a la seu de Tibidabo de la UOC la III Reunió del Consell Alumni, òrgan col·legiat de govern i direcció de UOC Alumni format per graduats i graduades i membres de la universitat.

La Dra. Àngels Fitó, va obrir la sessió donant la benvinguda als membres del Consell Alumni i agraint la seva presència. Després d'una ronda de presentació dels membres del Consell i de la nova direcció, vicegerència desenvolupament corporatiu, direcció de l'àrea de desenvolupament corporatiu i direcció alumni, la vicerectora va presentar les línies estratègiques de la universitat fins al 2025.

La reunió va continuar amb la presentació a càrrec de la Sra. Clara Kirchner, nova directora de UOC Alumni, del resum d'activitats i accions realitzades per UOC Alumni durant el 2021 i les noves línies de treball i objectius del nou Programa 2022.
Els graduats i graduades van poder debatre sobre els objectius i estratègies futures i van realitzar diverses propostes sobre posar en valor els seus estudis a la UOC destacant les competències i habilitats que han adquirit i els atributs diferenciadors que els acompanyen.

Un altre punt destacat de la reunió, a proposta del secretari general de la UOC, Dr. Pere Fabra, va ser l'aprovació per part del consell Alumni de posposar la renovació dels membres del consell i fer-la efectiva d'aquí a dos anys. Aquesta mesura ens permetrà continuar treballant en aquelles iniciatives proposades pels membres que no s'han pogut dur a terme a causa de la situació de la pandèmia.

Durant la sessió els assistents van realitzar una dinàmica de treball per definir la proposta de valor i debatre sobre conceptes com ara vinculació, valors i beneficis de UOC Alumni i definició dels diferents perfils de la comunitat alumni.

La reunió va concloure amb un torn obert de preguntes, debat i reflexions dels membres del Consell per tal de contribuir a definir les accions futures.

—----------

El Consell UOC Alumni és l'òrgan col·legiat de govern i direcció de UOC Alumni. Té com a objecte regir, administrar i representar el col·lectiu alumni, així com vetllar pels seus drets i interessos.

UOC Alumni està format per més de 95.000 graduats a més de 100 països i connectats a més de 20.000 empreses.

Més de 10.200 persones segueixen l'activitat de @UOCalumni a Twitter

Uneix-te a la comunitat Alumni en Linkedin