Notícies

Oberta la convocatòria per a les sol·licituds de beca per als programes de doctorat de la UOC

21/12/2015
El termini per presentar-s'hi és el 31 de gener de 2016

La UOC ha obert la convocatòria per a les sol·licituds de beca per als programes de doctorat de la Societat de la Informació i el Coneixement; d’Educació i TIC (e-learning) i de Tecnologies de la Informació i de Xarxes. La data límit per a enviar les sol·licituds és el 31 de gener de 2016. La Universitat ofereix beques per a aquests tres programes de doctorat per a l’any acadèmic 2016-2017.

Per a poder sol·licitar una beca per a un programa de doctorat de la UOC, els estudiants han d’estar-hi matriculats a temps complet i ser presents a les instal·lacions de la universitat.

La durada habitual de les beques és de tres anys, i en alguns casos es poden prorrogar un quart any. Les beques requereixen una renovació anual. Aquesta renovació està subjecta a la consecució dels estudiants dels objectius de formació i investigació establerts en cada cas. Un d’aquests objectius és acabar la tesi en un màxim de tres anys, després dels quals els estudiants poden sol·licitar una pròrroga d’un any.

Els programes oferiran la possibilitat de dur a terme doctorats industrials; els millors sol·licitants es beneficiaran de beques amb acords amb empreses. Els doctorands que facin un doctorat industrial tindran un supervisor a la universitat i un tutor a l’empresa.

La UOC és una universitat en línia totalment acreditada i situada a Barcelona que forma més de 60.000 estudiants d’arreu del món. La Universitat acull els estudiants que vulguin desenvolupar la seva investigació en un entorn internacional i altament qualificat, i en un programa de doctorat que forma part del procés de Bolonya.

Els futurs sol·licitants podran trobar informació sobre el procés de sol·licitud i sobre els continguts i l’organització de cada programa de doctorat al lloc web de l’Escola de Doctorat. La universitat recomana posar-se en contacte amb l’investigador encarregat de la proposta de tesi en la qual s'està interessat i se'l demani consell (per exemple, enviant-li un esborrany de la carta de sol·licitud).

Programa de doctorat de la Societat de la Informació i el Coneixement.

Programa de doctorat d’Educació i TIC (e-learning).

Programa de doctorat de Tecnologies de la Informació i de Xarxes.

Les bases i condicions per a les Beques UOC 2016-2017 es poden consultar en línia.

L’aplicació per a aquestes beques requereix que s’enviïn diversos documents. Es recomana preparar la sol·licitud amb antelació.