Notícies

La Universitat obre una convocatòria per a seleccionar les publicacions científiques que es presentaran a la UOC Research Week

01/02/2016
Un esdeveniment internacional en què es mostrarà una selecció de la recerca de la Universitat

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) celebrarà del 18 al 22 d’abril  la UOC Research Week 2016 –properament es publicaran més detalls-, un esdeveniment de caire internacional que té com a objectiu donar visibilitat a l’activitat de recerca i innovació de la Universitat. Per a assolir aquest objectiu, la Comissió de Recerca i Doctorat seleccionarà 20 treballs de recerca i innovació de la UOC entre tots els que s’enviïn en aquesta convocatòria. Tot el personal de la UOC, i també el personal docent col·laborador (PDC), pot presentar els seus treballs emplenant aquest formulari abans de l’1 de març. Els criteris de selecció són la qualitat científica, la interdisciplinarietat de la producció científica i la diversitat d’àmbits temàtics.

Convocatòria de comunicacions (call for papers)

Per tal de presentar un treball i tenir l’oportunitat d’exposar-lo a la UOC Research Week, cal que hagi estat publicat entre l’1 de gener del 2015 i el 31 de desembre del 2015, i ha de tenir la UOC com a afiliació institucional. En concret, la tipologia de documents científics que s’hi poden presentar són: articles originals (publicats o en premsa), articles de revisió (reviews) i comunicacions publicades en actes de congressos (proceeding papers) indexats a ISI WoS o Scopus, així com capítols de llibre i llibres publicats en editorials que s’esmentin al buscador d’indicadors per a editorials acadèmiques SPI o a ISI Master Book List

En les àrees d'humanitats i ciències socials es consideraran també els articles publicats en revistes llistades en altres bases de dades, com ara ERIH PlusDICE-CINDOC, MIAR, CARHUS +, CIRC o en revistes acreditades per la FECYT.

La Comissió de Recerca i Doctorat seleccionarà els treballs que s’exposaran a l’acte segons els criteris següents:

• La qualitat científica.
  • La interdisciplinarietat de la producció científica.
  • La diversitat d’àmbits temàtics.

Per a presentar els vostres treballs, podeu emplenar aquest formulari fins a l’1 de març. Entre altres requisits, cal que els resums siguin escrits en anglès i tinguin una extensió màxima de 250 paraules.

A partir del 14 de març es comunicarà la selecció de les persones que podran exposar la seva investigació a la UOC Research Week 2016, i també la manera, l’hora i el dia en què podran dur-la a terme.

Si teniu cap dubte, podeu escriure a osrt@uoc.edu.