25/4/17 · Institucional

La UOC creix a València

Els matriculats l'any 2016 creixen en més d'un 50% respecte al curs anterior
València és la segona comunitat amb més estudiants de la UOC i ja hi ha més de 3.000 graduats en els 20 anys de presència al territori.<br />Foto: Flickr / Federico Galarraga (CC)

Foto: Flickr / Federico Galarraga (CC)

La UOC creix en 1.300 alumnes valencians el curs 2016-2017 fins a aconseguir 3.800 matriculats, xifra que representa un augment de més d'un 50% respecte als 2.500 matriculats que tenia a la fi del 2015. Del total d'estudiants d'aquest curs, 2.139 són de València, 1.011 d'Alacant i 650 de Castelló.

Amb 3.128 graduats en els 22 anys de presència a la comunitat, València és la segona comunitat autònoma espanyola en rànquing de matriculats de la UOC, i els estudis més sol·licitats són els de Psicologia i Ciències de l'Educació, Informàtica, i Economia i Empresa.

«Des del començament, València ha estat un territori consubstancial amb el desenvolupament de la UOC, relació que no ha parat de créixer i que continuarà produint excel·lents resultats», explica Carles Sigalés, vicerector de Docència i Aprenentatge d'aquesta universitat.

En els últims anys, la UOC ha signat diversos convenis amb institucions valencianes, com la Universitat de València (6 convenis), la Jaume I (8 convenis), la d'Alacant (2 convenis) i altres institucions i empreses com el Col·legi Oficial d'Infermers de Castelló, la Unió de Periodistes Valencians, el Col·legi de Treball Social de València i el Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica, entre altres.

Segons Teresa Nielles, delegada de la UOC a València, «continuarem buscant àmbits de col·laboració institucional que permetin continuar brindant sempre la millor oferta formativa als valencians. Som una universitat en línia, sí, però el nostre compromís amb els  territoris en què operem és fort».

Veure més sobre Institucional