Comunicat del rector a la comunitat (20/03/2020)

Foto: UOC

20/03/2020
Josep A. Planell

Benvolgudes, benvolguts,

En aquests moments d’excepcionalitat compartida, m’adreo a vosaltres per traslladar-vos un missatge de suport a la vostra activitat, aquests dies alterada i complexa, i d’agrament pel vostre comproms i la vostra dedicaci. El primer dels meus desitjos, per, s que tant vosaltres com les vostres famlies i cercles prxims estigueu b de salut.

La gravetat del moment ens ha fet prendre mesures extraordinries per poder garantir el funcionament i alhora preservar la nostra principal vocaci de servei pblic: hem tancat temporalment les nostres seus, hem adoptat mesures de flexibilitzaci en l’avaluaci de l’estudiantat, hem reforat els canals d’atenci en lnia i la resposta del campus (ms concorregut que mai), hem desenvolupat un web per mantenir informada la nostra comunitat, hem obert nous continguts i activitats per al col·lectiu Alumni, estem focalitzant esforos en els projectes de recerca relacionats amb la pandmia i hem col·laborat a posar a disposici de les universitats que ho necessitin recursos en obert sobre formaci en lnia.

I tot aix ho hem dut a terme entre totes i tots, i especialment grcies a la vostra comprensi, entrega, complicitat i esfor. La comprensi del col·lectiu d’estudiants, que malgrat les adversitats seguiu els plans d’aprenentatge. L’entrega i el sobreesfor de tot el personal docent, que heu posat la vostra expertesa al servei d’una atenci addicional a l’estudiant. La complicitat del col·lectiu Alumni, que seguiu confiant en nosaltres participant de les nostres propostes i continguts. I l’esfor de la resta de col·laboradors i provedors, que demostreu la vostra professionalitat garantint el servei i el funcionament de la universitat.

La nostra universitat fa 25 anys que s a l’avantguarda de l’educaci superior, i tot aix ara pren el mxim sentit quan actuem com a comunitat. Una comunitat que respon a aquesta adversitat confiant en les prpies forces, l’esperit de col·laboraci i la nostra capacitat d’aprenentatge.

El meu agrament ms sincer pel vostre esfor i pel vostre comproms.

Una abraada,

Josep A. Planell