10/6/20 · Institucional

La UOC celebra la primera jornada informativa de graus en línia

Foto: UOC

El 17 de juny tindrà lloc l'Open Day UOC, la jornada informativa de graus en línia. La sessió, que comptarà amb la participació del vicerector de Docència i Aprenentatge de la UOC, Carles Sigalés, s'adreça a persones interessades a conèixer el model d'aprenentatge de la UOC i l'oferta formativa de graus.

La sessió començarà a les 17 h (CEST) i es transmetrà en línia i en directe. Carles Sigalés donarà la benvinguda als participants, farà una presentació de la Universitat i exposarà els trets més destacats del seu model d'aprenentatge, basat en l'acompanyament continuat de l'estudiant i en la resolució d'activitats. Es tracta d'un model distintiu des que la Universitat va començar, ara fa més de 25 anys, com a primera universitat 100 % en línia del món.

Tot seguit, els responsables acadèmics de la Universitat presentaran simultàniament les ofertes de grau de cada una de les set àrees d'estudi: Arts i Humanitats, Ciències de la Salut, Ciències de la Informació i de la Comunicació, Dret i Ciència Política, Economia i Empresa, Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i Psicologia i Ciències de l'Educació. El professorat de la Universitat respondrà en directe dubtes i consultes dels participants al final d'aquestes presentacions.

La UOC participa activament en fires i salons especialitzats en l'educació i l'ensenyament. L'Open Day UOC, que neix de les circumstàncies complexes fruit de la COVID-19, vol esdevenir una trobada útil i eficaç per a la descoberta del model d'universitat de la UOC i la seva experiència de més 25 anys en la formació en línia de qualitat.

La UOC té més de 73.000 estudiants i 81.000 graduats i graduades i se situa entre les 600 millors universitats del món al rànquing Times Higher Education.

Veure més sobre Institucional